123comfort@zzgzorggroep.nl of 0900 - 666 777 8 van 13.00-16.00 uur 

Lees hieronder onze leveringsvoorwaarden

Dienstenaanbod

123Comfort zal zich te allen tijde inspannen voor de continuïteit van de in deze folder beschreven diensten, maar is daarbij mede afhankelijk van de aanbieders van deze diensten. Het aanbod in de folders en website kan dan ook gedurende de looptijd van het abonnement wijzigen. Het kan daarbij voorkomen dat gedurende de looptijd bepaalde diensten aan het pakket worden toegevoegd, maar het kan ook voorkomen dat bepaalde diensten uit het pakket gaan. U heeft dan geen recht op reductie van (een deel van) de betaalde contributie en/of schadevergoeding. Uiteraard zal 123Comfort zich inspannen om in een dergelijk geval zo spoedig mogelijk gelijke of vergelijkbare diensten aan het pakket toe te voegen.
 

Gebruik maken van het aanbod

U dient klant te zijn om gebruik te kunnen maken van het aanbod van 123Comfort.
 

Aanmeldingen

Aanmelding voor het abonnement geschiedt telefonisch, schriftelijk of via de website van 123Comfort. Personen die een gemeenschappelijke huishouding voeren en op hetzelfde adres wonen, worden eveneens aangemerkt als klant. Bewoners van studentenflats worden niet aangemerkt als een gemeenschappelijke huishouding en dienen afzonderlijk klant te worden. Alleen natuurlijke personen kunnen klant worden van 123Comfort.
 

Het abonnementsjaar

Het abonnementsjaar loopt van 1 mei tot 30 april van het volgend jaar en wordt automatisch verlengd.
 

De contributie

De contributie wordt per abonnementsjaar geheven, ongeacht de inschrijfdatum en heeft een looptijd van een jaar. Klanten kunnen slechts overgaan tot gebruikmaking van het aanbod 123Comfort nadat de jaarlijkse contributie is voldaan. De contributie wordt jaarlijks altijd in mei geïnd bij afgifte van een machtiging.
 
Wanneer u niet gekozen heeft voor een machtiging,  ontvangt u een nota om de contributie over te maken. U ontvangt altijd in april/mei een nota, of anders gedurende het jaar indien het abonnement gedurende het jaar aanvangt. Tenzij anders vermeld dienen facturen binnen 14 dagen na factuurdatum te zijn voldaan.
 
De klanten zijn gehouden om aan 123Comfort de vastgestelde contributie te betalen. De contributie houdt geen verband met de mate waarin een klant gebruik maakt van het aanbod van 123Comfort.

 

Klantenpas

Na inschrijving ontvangt de nieuwe klant een klantenpas. Op verzoek van de leverancier dient de pas te worden getoond.
 

Verlenging abonnement

Het abonnement van 123Comfort wordt automatisch verlengd, tenzij vóór 1 maart van het lopende contributiejaar schriftelijk wordt opgezegd bij 123Comfort. Het abonnement wordt dan beëindigd met ingang van het eerstvolgende kalenderjaar.
 

Privacy

123Comfort gaat zeer zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens wanneer u klant bent. Bij de uitvoering van de dienstverlening wordt gehandeld conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens. 123Comfort en haar medewerkers hebben de plicht tot geheimhouding van alle zaken betreffende de klanten die hen uit hoofde van hun functie ter kennis zijn gekomen en waarvan zij weten of redelijkerwijs kunnen vermoeden dat zij tot geheimhouding daarvan zijn behouden.

 

Niet tevreden?

In alle gevallen heeft u rechtstreeks met de aangesloten leverancier een contract. 123Comfort verleent zelf geen diensten en hoewel zij alleen leveranciers heeft geselecteerd waarin zij vertrouwen heeft, kan het voorkomen dat u ontevreden bent over de (kwaliteit van) dienstverlening. De leverancier is in zo'n geval verantwoordelijk en aansprakelijk voor eventuele tekortkomingen. U zult zich primair tot de leverancier moeten wenden. Indien u ontevreden bent over de dienstverlening door één van de aangesloten leveranciers, kunt u er echter voor kiezen om ook contact op te nemen met 123Comfort. Zij zal in dat geval een bemiddelende rol spelen. 123Comfort is echter niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk voor de (kwaliteit van) de dienstverlening.
 

Opzegging abonnement

Het abonnement kan uitsluitend schriftelijk vóór 1 maart van het lopende jaar worden opgezegd. 123Comfort hecht waarde aan de reden van opzegging. Bij opzegging verzoeken wij u vriendelijk de reden van opzegging te vermelden.
 

Bereikbaarheid

123Comfort is te bereiken op werkdagen tussen 13.00 en 16.00 uur op telefoonnummer 0900-6667778 (lokaal tarief) Het 123team zit klaar om uw wensen te noteren.
 

Aanvullende bepalingen

123Comfort heeft de bevoegdheid te allen tijde dit reglement (tussentijdse wijzigen en/of aanvullende voorwaarden) bij te stellen. In alle gevallen waarin dit reglement niet voorziet, beslist 123Comfort.

 

Adres:

ZZG zorggroep/123Comfort
Boslaan 2
6561 LE  Groesbeek
info@123comfort.nl
www.123comfort.nl
 
 

Bekijk de veelgestelde vragen Sluiten