Contact: info@123comfort.nl of 0900 - 666 777 8 tussen 13.00 - 16.00 uur. 

 
Veel gestelde vragen

De meest gestelde vragen op een rij.

Wij hopen dat het antwoord op uw vraag hierbij staat. Mocht dat niet het geval zijn, neemt u dan contact op met ons op telefoonnummer 0900 - 666 777 8 (lokaal tarief). Wij zijn op werkdagen te bereiken van 13.00 – 16.00u.

 

 
Abonnement 123Comfort
Waarom 123Comfort?

123Comfort is een organisatie die snel, gemakkelijk en trefzeker gemaksdiensten levert. Met onze diensten houdt u de regie over uw eigen leven. U kunt weer ruimte en rust in uw drukke leven scheppen door activiteiten uit te besteden. Of u kunt langer zelfstandig blijven wonen, ondanks dat u niet meer alles zelf kunt doen. We bieden de gemaksdiensten met korting aan en werken samen met vaste, vertrouwde dienstverleners, die door ons zijn geselecteerd.

Is 123Comfort ook voor mij bedoeld?

Onze ervaring is dat alleenstaanden, tweeverdieners en gezinnen de diensten vooral gebruiken om ‘tijd te kopen’ of om met korting leuke dingen te ondernemen. Ouderen en chronisch zieken gebruiken de diensten met korting om langer zelfstandig thuis te kunnen blijven wonen. Mensen met een druk leven gebruiken de diensten om tijd te besparen, door bijvoorbeeld kluswerk of ondersteuning op maat. 

Als ik klant ben van 123Comfort, heeft mijn gezin daar ook voordeel van?

Zeer zeker. Het betreft namelijk een gezinsabonnement. Dat betekent dat ieder gezinslid dat op hetzelfde adres woont, gebruik kan maken van het aanbod.

Als ik mij aanmeld via de website, is mijn privacy dan wel gewaarborgd?

123Comfort gaat zeer zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens. Uw gegevens worden opgeslagen in ons ledensysteem. Uw naam en adresgegevens worden alleen doorgegeven aan de leverancier wanneer u hierbij een dienst heeft aangevraagd.

Hoe werkt het abonnement?

Het lidmaatschap loopt altijd van 1 mei tot en met 30 april van het volgende jaar. Beëindiging van het lidmaatschap dient u schriftelijk mede te delen aan 123Comfort. Uw opzegging dient vóór 1 maart van het lopende kalenderjaar bij 123Comfort binnen te zijn. Zonder bericht van uw kant wordt het lidmaatschap stilzwijgend per jaar verlengd. Tussentijdse opzegging leidt niet tot (gedeeltelijke) terugbetaling van reeds betaalde contributie.

Contributie

De contributie kost € 20,-  per huishouden per jaar en wordt al snel terugverdiend als u diensten aanvraagt. Het abonnement loopt van 1 mei tot en met 30 april het volgende jaar, maar u kunt op elk moment klant worden.

Hoe gaat de betaling van de contributie in zijn werk?

Het jaarlijkse lidmaatschapsgeld betaalt u via een automatisch incasso aan 123Comfort. Deze betaling zal elk jaar medio mei/juni plaatsvinden. U kunt op elk moment van het jaar lid worden. De betaling zal dan niet niet in mei/juni plaatsvinden maar kort na uw aanmelding. Wanneer u later in het contributiejaar lid wilt worden, informeer dan naar de acties.  

Ik wil geen automatische machtiging afgeven, kan ik toch klant worden?

Indien u niet gekozen heeft voor het afgeven van een automatische machtiging, is het toch mogelijk om lid te worden. Wij zijn in dat geval wel genoodzaakt om € 5,- (excl. BTW) administratiekosten in rekening te brengen. U ontvangt dan in april/mei een nota.

Hoe vaak ontvang ik een klantenpas?

U ontvangt een eenmalige klantenpas. Is uw klantenpas zoek geraakt? Neem dan contact op met het 123Team.

Ik ben mijn klantenpas kwijt, kan ik weer een nieuwe pas ontvangen?

Wanneer u uw klantenpas kwijt bent geraakt, kunt u dit melden bij 123Comfort. Wij sturen u een nieuwe klantenpas toe.

Ik weet mijn klantennummer niet?

Als u het klantennummer niet meer weet, kunt u dit opvragen bij 123Comfort.

Aan wie moet ik betalen voor een dienst?

U betaalt rechtstreeks aan de leverancier. Dit gebeurt meestal direct na het afnemen van een dienst. Het kan echter zijn dat de leverancier er zelf voor kiest om een nota te zenden.

Heeft u een klacht over een dienstverlener?

123Comfort doet haar uiterste best u als klant tevreden te houden. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over een van onze diensten, bespreek dit dan, eerst met de desbetreffende leverancier. Dit omdat u in alle gevallen een contract heeft met de leverancier. Wanneer u echter niet tevreden bent met deze uitkomst, dan kunt u contact opnemen met 123Comfort.  Wij nemen in dat geval de bemiddelende rol op ons.

Is 123Comfort ook actief bij mij in de buurt?

Wij bieden onze diensten aan in de volgende gemeenten: Beuningen, Druten, Groesbeek, Heumen, Millingen aan de Rijn, Mook, Nijmegen, West Maas en Waal, Wijchen. Een enkele dienst is helaas (nog) niet overal leverbaar. In dat geval wordt dit bij de betreffende diensten op de website of in de folder vermeld.

U kunt u zich op de website aanmelden voor de nieuwsbrief. Na aanmelding krijgt u een e-mail met een activatiecode. Nadat u op deze link geklikt heeft, staat u bij ons in het adressenbestand en ontvangt u de nieuwsbrief.

Bij wie kan ik een adreswijziging doorgeven?

Op de website kunt u bij ’contact’ uw adreswijziging doorgeven, maar u kunt ook contact opnemen met het 123team door te mailen naar info@123comfort.nl of te bellen met het telefoonnummer 0900 - 666 777 8.

Website
Home | Rubrieken

Hier vindt u de zes rubrieken waarin we de diensten onderverdeeld hebben. Via de rubrieken kunt u gemakkelijk de dienst vinden die u zoekt.

Home | Hoe werkt het zoeken?

U kunt hieronder een dienst zoeken door een trefwoord in te vullen. Hierbij kunt u ook nog eens een keuze maken tussen zoeken in de gehele website, of zoeken in een specifieke rubriek. Als u wilt zoeken binnen een rubriek, klikt op de pijltjes naast 'Alles'. Vul het trefwoord in en klik op 'zoek'.

Home | Wat is een tagcloud?

De originele tag cloud is een wolk van woorden. De woorden zijn labels (tags) die gebruikers geven aan content, zoals een product, plaatje, foto of blog. Veelgebruikte tags worden opvallender getoond (groter en/of vetgedrukt). Na het aanklikken van zo’n tag surft de bezoeker naar een pagina met gerelateerde content (gerelateerd omdat ze dezelfde tag hebben gekregen). De tag cloud is dus een visuele representatie van het gebruik van tags op een website en dient als een alternatieve vorm van navigatie.

Inloggen | Hoe kan ik inloggen?

U kunt inloggen via de volgende link: http://www.123comfort.nu/inloggen/

Inloggen | Voor de eerste keer inloggen

Als u voor de eerste keer inlogt moet u al uw gegevens controleren. Wij raden altijd aan om uw gebruikersnaam en wachtwoord direct te veranderen. Voor uw gebruiker kunt u het beste uw e-mailadres gebruiken. Deze vergeet u immers niet.

Mijn gegevens | Hoe werkt dit?

In dit overzicht ziet u onder welke gegevens u geregistreerd staat. U kunt gemakkelijk uw gegevens aanpassen en vervolgens 'opslaan'. Ook kunt u hier uw inloggegevens veranderen. U kunt een nieuw e-mailadres en/of een nieuw wachtwoord instellen. Ga hierna wel naar de inbox van het desbetreffende e-mailadres, om de nieuwe gegevens te activeren. De velden met een sterretje moeten verplicht ingevuld worden.

Voor ons is het belangrijk dat in ieder geval de gegevens waar een sterretje bij staat, correct ingevuld zijn. Alleen dan kunnen wij zorgen voor een correcte afhandeling van uw dienstenaanvraag.

Mijn gegevens | Wat kan ik het beste als gebruikersnaam nemen?

Wij raden u aan om uw e-mailadres als gebruikersnaam te nemen. Dit is immers iets dat u niet vergeet. Indien u uw wachtwoord verandert, neem dan geen wachtwoord dat voor de hand ligt. Zo kunnen andere personen hiermee niet inloggen.

Contact | Hoe neem ik contact op?

U kunt contact met ons opnemen door het invullen van dit formulier. Tevens kunt u ons bereiken via het e-mailadres of het telefoonnummer.

Dienst aanmelden | Hoe kan ik een dienst aanmelden?

Wilt u een of meerdere diensten door 123Comfort laten bemiddelen? Vul dan het formulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om de mogelijkheden en de voorwaarden door te spreken.

Brief ontvangen
Brief ontvangen | Gegevens nakijken

Indien u voor de eerste keer inlogt, krijgt u een scherm te zien waar u uw gegevens moet nakijken en missende gegevens moet invullen. Na afronding kunt u een dienst aanvragen.

In dit overzicht ziet u onder welke gegevens u geregistreerd staat. U kunt gemakkelijk uw gegevens aanpassen en vervolgens 'opslaan'. Ook kunt u hier uw inloggegevens veranderen. U kunt een nieuw e-mailadres en/of een nieuw wachtwoord instellen. Ga hierna wel naar de inbox van het desbetreffende e-mailadres, om de nieuwe gegevens te activeren. De velden met een sterretje moeten verplicht ingevuld worden.

Voor ons is het belangrijk dat in ieder geval de gegevens waar een sterretje bij staat, correct ingevuld zijn. Alleen dan kunnen wij zorgen voor een correcte afhandeling van uw dienstenaanvraag.

Gegevens | Wat kan ik het beste als gebruikersnaam nemen?

U kunt tevens uw inloggegevens wijzigen. Wij raden u aan om uw e-mailadres als gebruikersnaam te nemen. Dit is immers iets dat u niet vergeet. Indien u uw wachtwoord verandert, neem dan geen wachtwoord dat voor de hand ligt. Zo kunnen andere personen hiermee niet inloggen.

 

Bekijk de veelgestelde vragen Sluiten